Dün gece bir arkadaşımla konuşurken bana neden sessizleştiğimi sordu. Ruhen yorgun olduğumu, iyi hissetmediğimi söyledim. Anlatmam için ısrar edince dertleştik. Konu kitap yazma sürecime gelince, "Neden artık bir yerlerde paylaşmıyorsun?" diye sordu. Ben de yazıp kenara attığımı, sonrasının olmadığını söyledim. O da bana, "O zaman sen de sonrasız şair ol" dedi.
Sahiden "Sonrasız Şair" Ne demekti? O an, hangi bakış açısıyla bunu bana söyledi bilmiyorum ama üzerimdeki tonlarca ağırlığı söküp aldı bu söz.