"Babam okumayı çok seven bir insan. Okumayı sökmesinden itibaren eline kitap alıp evin bir köşesinde okuyor. Bunu da annesinin babasının
zorlamasıyla yapmıyor, kendi istediği için yapıyor.
Hatta babasının aleyhte duruşuna rağmen yapıyor."
Ah, bu erkekler! Hepsinde aynı gurur, aynı kendini beğeniş. Bizim de bir kalbimiz olduğunu, bizim de “mutlaka” isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar.