Yazın izlediklerim~✨
Film:
1-Trainspotting(1996)
2-Bohemian Rhapsody (2018)
3- The Freedom Writers (2007)
4-The Saw 2 (2005)
5-10 Things I Hate About You (1999)
6-Truman Show (1998)
“Eğer yağmur yağınca içeri gireceksen seninle gitmem uzak ülkelere. Ya da gölgelerine sığınan evimde yeşermeye çalışan canlı bir kaktüsü şımartırken, rüzgara eğimli bir mektup düşürmezsen penceremden; seninle yaşamam aşkı. Öylesine zor bir uyku şimdi seni
...mavi,beyaz,aşık, hep kendisi için dans edecek olan kadın, seni sevdiğini son kez söylüyor.
duy ve aynaya bak!...
Çünkü gömleklerini ütüleyemem, ama sana çorba pişirmeyi her şeyden çok isterim.