Aveux et Anathèmes

Emil Michel Cioran

Öne Çıkan Aveux et Anathèmes Gönderileri

Öne Çıkan Aveux et Anathèmes kitaplarını, öne çıkan Aveux et Anathèmes sözleri ve alıntılarını, öne çıkan Aveux et Anathèmes yazarlarını, öne çıkan Aveux et Anathèmes yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Il y a du charlatan dans quiconque triomphe en quelque domaine que ce soit. Herhangi bir alanda zafer kazanan herkesin içinde şarlatan vardır.
Le sujet, il est vrai, ninvitait pas à la prolixité. Konu, doğru ayrıntıya davetiye çıkarmadı.
On peut tout imaginer, tout prédire, sauf jusqu’où on peut déchoir. Her şeyi hayal edebiliyoruz, ne kadar düşebileceğimiz dışında her şeyi tahmin edebiliyoruz.
De tout ce qui nous fait souffrir, rien, autant que la déception, ne nous donne la sensation de toucher enfin au Vrai. Bize acı çektiren şeyler arasında, hayal kırıklığı kadar hiçbir şey bize sonunda gerçeğe dokunma hissini vermez.
Survivre à un livre destructeur est non moins pénible pour le lecteur que pour l’auteur. Okuyucu için yıkıcı bir kitaptan sağ çıkmak, yazar için olduğundan daha az acı verici değildir.
Je songe en ce moment à quelqu’un que j’admirais sans réserve, qui n’a tenu aucune de ses promesses et qui, pour avoir déçu tous ceux qui avaient cru en lui, est mort on ne peut plus satisfait. Şimdi, tüm kalbimle hayran olduğum, verdiği sözlerin hiçbirini tutmayan ve kendisine inanan herkesi hayal kırıklığına uğratarak, kendinden memnun bir şekilde ölen birini düşünüyorum.
23 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.