The Circle (Çember) Serisi 3

Beyaz

Ted Dekker

Puan

8.210 üzerinden
135 kişi
Beyaz
10/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2019 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2019 21:46
Kitabın kurgusu da çok iyiydi, yazar bir çok şeyi ince ayrıntısına kadar düşünüp kurgulamış ve bunu çok güzel yazmış ki okuması ayrı bir zevkli oldu. Sadece Thomas ve onun realiteler arası geçişini değil, her iki realitede ki ortak bağlantılar ve yaşanan kaos gayet güzel işlenmiş.   Beyaz'dan sonra benim Yeşil'e olan merakım daha çok arttı, bir kitabın hem başlangıç hem son kitabı olması ilginç ve merak uyandıran güzel bir fikir. Umarım oda Beyaz kadar güzel olur.   Okuması zevkli ve güzel bir kitaptı, ben sevdim. Yazar sevgiyi de kitapta çok güzel işlemişti bence, bu tarz bir kitap için hem başarılı hem de alışılmadık olmuş.   Çember serisi bilim kurgu ve fantastik kurgunun karışımı güzel bir seri, bu türlere merakınız varsa bir bakın derim, seri boyunca tempo düşmüyor ve gizemle bir araya gelince ortaya iyi bir okuma şöleni çıkıyor.
İlişkiler
BeyazTed Dekker · Martı Yayınları · 2011498 okunma
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2016 74. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2016 22:23
Fantastik türle macera, gizem ve şimdiki yaşamın harmanlanıp; okuyucuya sunulduğu, bir solukta okunan serinin, yine müthiş bir kitabını daha bitirdim. 'Yeşil' kitabından başlayanlar için son, 'Siyah' kitabından başlayanlar için üçüncü kitap olan 'Beyaz' da yine sürprizler sizleri bekliyor. Raison Türü yine dünyayı tehdit etmeye devam ediyor. Herşeyin düğümü yine Thomas da. O da bu düğümü çözmek için elinden geleni yapıyor. Her kitabında bu kadar çok sayfası olan bir serinin, biraz ağır ilerleyeceğini düşünürdüm. Ya da bir yerlerde tıkanacağını veya kendini tekrar edeceğini. Fakat fazlasıyla yanıldığımı itiraf ediyorum. Serinin diğer kitaplarını incelerken de bahsettiğim gibi, bir olayın kurgusu haricinde seriyi çok beğendim. Ben 'Siyah' kitabından başladığımdan dolayı, çemberi tamamlamak için sıra da 'Yeşil' var. Uyarı üzerine fazla beklenti içine girmeden ona başlayacağım. Ne yalan söyleyeyim, yine de yazarın nasıl bağlayacağını çok merak ediyorum.
BeyazTed Dekker · Martı Yayınları · 2011498 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·544 syf.··
2021 3. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2021 02:21
Bu kitap ikinci kitaptan çok çok daha iyiydi. Artık bu kitapta iki dünya arasında geçiş yapan kişi sayısı artmış ve böylece her an yeni bilgi öğreniyoruz bu kitapla birlikte. Kitabın ilk 400 sayfası muhteşemdi. Su gibi aktı fakat bu sayfalarda olan bir olay yüzünden yeniden hem kitaptan hem seriden bayağı sıkılmaya başladım. Özellikle sonlara doğru bazı olaylar çok saçma gelse de yine de kitabı beğendim.
BeyazTed Dekker · Martı Yayınları · 2011498 okunma
GENEL HİSSİYAT RAPORU
8/10
·544 syf.·
2022 27. kitabı
Serinin sondan bir önceki kitabında aşk ve fedakarlık öne çıkanlar arasında. Aslına bakacak olursanız ortalara doğru karşılaştığınız detayları sorgulamaya başlıyorsunuz… gerekli mi? / değil mi? Bu, bir kurgu için iyi bir şey değil. Diğerlerine nazaran akıcılığı sorgulatır. Fakat her ciltte olduğu gibi burada da sonlara doğru vites yükseliyor ki artık beklenen haline dönüşen bir şey oldu bu. Bir İngiliz atasözü “sonu iyi biten her şey iyidir.” der. Şerh düşmeden ve fazla mızmızlanmadan katılacağım. Serinin son kitabına kadar genel değerlendirme değil sadece o cilt ile ilgili hislerimi paylaştım. Şimdi son kitap olan Yeşil ile -bittiğinde- asıl incelemeyi paylaşacağım. Mevcutta kesinlikle ortalamanın üstünde keyifli gidiyor. Hatta haksızlık yapmayalım; çok iyiye çok yakın. -Nedense kararsızım- ama acayip bir şey okudum seviyesinde de değil. Amma da uzattım.
BeyazTed Dekker · Martı Yayınları · 2011498 okunma
9/10
·544 syf.··
2015 149. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2015 23:02
Kırmızı'dan sonra Beyaz seriye çok güzel geldi, Kırmızı'yı Siyah'tan çok sevmiştim, Beyaz ise Kırmızı'dan da çok sevdim. Kitabı bir çırpıda okudum, en azından vakit ayırabildiğim zamanlarda sıkılmadan ve kitaba dalarak okudum. Serinin sona yaklaşması (aslında seriye Yeşil'den başlayanlar için son kitap oluyor) ve olayların büyümesiyle kitap daha da güzel ve zevkli olmuş. Kitap boyunca olaylar hiç durmadan yaşanıyor ve sürekli yeni bir gelişme oluyor. Okuması zevkli ve güzel bir kitaptı, ben sevdim. Bu türü seviyorsanız seriye göz atmanızı öneririm. Daha fazlası için; yorumatolyesi.blogspot.com/2015/12/beyaz-c...
BeyazTed Dekker · Martı Yayınları · 2011498 okunma