— Ne tuhaf hal… Bir kadın ölse, dirilse, cadı olsa, Melek olsa, her ne olsa yine kadınlık huyu değişmiyor. Bütün ihtirasları, kıskançlıkları, densizlikleri, huysuzluklarıyla kadın kalıyor..
Cadı
Cadı'yı filme uyarlamışlar ve haftaya cuma vizyona giriyor!!!! Umarım bu kadar güzel bir eseri fikirlerini ve hikayeyi bozmadan beyaz perdeye uyarlamayı başarmışlardır