Daima Aşk

Sandi Lynn

Puan

6.410 üzerinden
48 kişi
8/10
Kitabın başlarında her ne kadar da Elli Tonu - bknz. Ceo , adamın soyadı Black ? , dominant, tek gecelik playboyumuz, ikili ilişki problemleri felan filan ... - olayına girdik aha desem de her sakallı dedemiz değil deyip kendini ayrı rafa kaldırdı kitap kendisini. Gerçi adamın baskın olmaya çalışmaları çok zoraki geldi böyle yakıştıramadım, karaktere uyduramadım nedense. Yalnızlıktan korkan kendi halinde sanatkar kızımız da baya samimi ama bi olaylar var ki aman yani ayık olun. Epeydir ağladığım bir kitap okumadım da bu beni ezdi geçti. Neden ? Hassas olduğum yerden vurdu, herkesi ben gibi etkilenmeyecektir belki de takılmayın bu kısma. Keyifli okumalar...
Daima AşkSandi Lynn · Elf Yayınları · 2014194 okunma
6/10
·366 syf.·
2020 79. kitabı
Kitap başlangıçta bir Grinin 50 tonu havası verse de sadece o havayı vermekle kalmış. Kadın kahramanımız, gayet sempatik kendi halinde, yardımsever nir ressam. Kendi içinde sakladığı sırlar var ve bu da kitabı okutma sebeplerinden biri. Yine iyilikseverliği yüzünden tanıdığım erkek karakter, zengin, başarılı ve soğuk adam tavırlarında. Kitaptaki karakterleri sevdim ama okurken hep bir şeyler eksik, grey, gabriel edasında bir erkek karakter var görünse de değil. Elley e yer yer sinir oldum. İç karmaşaları yüzünden... Yazarın yazım dili çok basit ve havada bırakmış kitabı.. Yayınevinin daha özenli olmasını da temenni ediyorum çünkü baskılar kötü, sanki korsan kitap alınmış gibi.
Edebiyat
Daima AşkSandi Lynn · Elf Yayınları · 2014194 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1/10
·366 syf.··
2018 60. kitabı
bu kitap hakkında aşırı derecede konuşasım var. şimdi Ellery adında karakterimiz önce buzlar kraliçesi gibi tanıtılmış ardından yaşama pıtırcığı çıkmış; Connor karakterimiz ise sert, duygusuz bir karakter olarak anlatılıp bir kaç sayfa sonra yumuş kalpli biri çıktı. Sadece soruyorum: Neden? kitap genel olarak şey gibiydi yazar olurda başka roman yazamazsam her şey bu kitapta olsun da içim rahat etsin çünkü kitapta yok yok. kaçmalar, hastalık, aldatmasımsı bir olay, evlilik.. hasta olduğu kısımları ağlayarak okudum orası ayrı ama çok karambole getirilmiş gibiydi. onun haricinde kitapta akıcılık yoktu okuyumda bitsin kafasında okudum kitabı yoksa çekilecek dert değil. kitaba puanım: 2/5⭐
Daima AşkSandi Lynn · Elf Yayınları · 2014194 okunma
6/10
·366 syf.··
2015 177. kitabı
Klasik romantik kitaplardan zengin yakışıklı ceo ve temiz saf güzel kızımızın hikayesi. Anlatım basit bence bu basit anlatımdan dolayı sanırım kitap çok hızlı akıyor ama daha iyi yazılabilirmiş bence birde bu kitap trilogy yapılmış gereksiz uzatılmış bence. Birde adamın sakladığı sır çok önemli bir sır gibi insanı merak ettiriyor ama sonra fıs çıkıyor bence.
Daima AşkSandi Lynn · Elf Yayınları · 2014194 okunma
4/10
·366 syf.··
2021 59. kitabı
Kitabın ilk yarısını okudum ikinci yarısını atlaya atlaya okudum. Gerçekten tahammül sınırımin dışında bir kitaptı. Tamamıyla vakit kaybı. Ne aşk ne duygu ne de başka bişi vardı kitapta. Yazar resmen "Ali ata bak" minvalinda bir tarz kullanmış. Çift surekli kavga edip barıştı hiç bir sorun gerçekten çözülmedi ama evli mutlu cocuklu bitti şaka gibi.
Daima AşkSandi Lynn · Elf Yayınları · 2014194 okunma