Din ve Fenomenoloji Arasında Yahudilik ve Hıristiyanlık Gönderileri
Din ve Fenomenoloji Arasında Yahudilik ve Hıristiyanlık kitaplarını, Din ve Fenomenoloji Arasında Yahudilik ve Hıristiyanlık sözleri ve alıntılarını, Din ve Fenomenoloji Arasında Yahudilik ve Hıristiyanlık yazarlarını, Din ve Fenomenoloji Arasında Yahudilik ve Hıristiyanlık yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Kapüsenler'in halka ve toplumun alt sınıflarına yönelik tebliğ faaliyetleri, Cizvitker tarikatinin toplumun elit kesmi hedef alan faaliyetlerini tamamladığı için hem Kilise hem de Hristiyanlar tarafından takdirle karşılanmıştır.
Büyük günah işleyenler cemaatten dışlanır ve bu şekilde atılanlar ömürlerini acınacak bir halde tamamlarlar. Cemaatten atılan üye bağlılık yemini ve kurallar gereği diğer insanlardan yiyecek alamaz,ot yiyerek hayatını devam ettirmek zorunda kalır,böylece vücudu açlıktan bitkin bir hal alır ve sonunda ölür. Bu yüzden, genellikle bu durumda olanların hallerine acırlar ve yaptıkları hatanın cezasını yeteri kadar çektiklerine kanaat getirerek son nefeslerini verecekleri anda tekrar kendi içlerine kabul ederler.
İsrailoğulları ile Yunan kültürü arasındaki ilişki MÖ 6 yya kadar dayanmaktadır. Bununla beraber, Yahudi düşüncesi ile Yunan düşüncesi arasındaki ciddi irtibat gerçek anlamda MÖ 1.yyda olmuştur.
Katolik Kilisesi dışında kurtuluşun olmayacağını kabul eden Katolik Kilisesi, Nostra Aetate bildirisi ile birlikte Hristiyanlık dışındaki dinlerin sahip oldukları değerlerin takdir edilmesi gerektiğini kabul etmiş ve ortak noktalara vurgu yapmıştır.
Hristiyanlıkta da Tanrının Kelamı (logos) olarak kabul ettikleri İsa Mesih, kurbanın yerini alacaktır. Buna göre Tanrıya takdim edilen kurban, bir hayvan değil,bizzat İsa Mesih'in kendisidir.
İbranice'de kadın anlamına gelen "işşa" kelimesi erkek anlamına gelen "iş" kelimesinden türetilmiştir. Böylece kadının adı da erkekten türediğini kendisine daima hatırlatmaktadır.