Düşüş

Albert Camus
Mutlu olmak için başkalarıyla fazla ilgilenmemek gerekir.
Edebiyat
"Sevmek ve sevilmek ihtiyacında olduğumdan, âşık olduğumu sandım. Başka deyimle, aptallık ettim."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belli bir yaştan sonra her insan, kendi yüzünden sorumludur.
Alıntı
Mutlu olmak için başkalarıyla fazla ilgilenmemek gerekir.
İnsan ve Duygular
Kimileri, “Sev beni!” diye bağırır, ötekiler, “Sevme beni!” diye. Ama en kötü ve en mutsuzu olan bir bölümü de, “Sevme beni, yine de bana sadık kal!” diye.
Edebiyat
"fazla iyisiniz .bu yüzden bardağımı sizinkinin yanına koyacağım."