Bu seriyi, bu aileyi seviyorum. Ama açık konuşmak gerekirse bir sıralama yapsam Garnet Flats sonuncu sırada olur. Hızlı okunuyor, yormuyor ve -en azından benim için- her duyguyu hissettiriyor. Yine de... seride en az puan verdiğim kitap olabilir.
Talia Eden ve Foster Madden'in yedi yıl önce yarım kalan hikâyesi Garnet Flats. İkinci şans. Foster'ın yaptığı hatalar ve -bence- yeşilçam sahneleri gibi bir olaydan sonra, önce Foster kendini affettirmeye sonra da mutlu hikayesini kurmaya çalışıyor.
Güzeldi. Gerçekten kötü değildi. Bir kere inanılmaz akıcıydı. Dozunda tutkusu da vardı. Hatta Eden ailesi diğer kitaplar gibi dahil de değildi. Talia ve Foster ağırlıklı bir kitaptı. Ama beni tatmin etmeyen bir yedi yıl öncesi vardı. Foster'ın nedenleri olsa da ben hoşlanmadım. Ayrıca Vivienne karakterinden de nefret ettim. Foster ile Vivienne arkadaşlığı inanılmaz irrite etti beni. Yine de kötü demiyorum, eziyet olmadı bana kitap. Sevdim de kendi içinde. Ama bu seride birkaç yıl sonra okumak istesem son tercihim olur Talia.
Kitabın en büyük artısı Jasper Vale oldu sanırım. Ben 4. kitabın başka kardeş olduğunu düşünürken... Şok oldum ama merak da ettim. Belki Garnet Flats da bulamadığımı Jasper Vale de bulurum. Bence bulacağım da.