Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis

Anne Frank

En Beğenilen Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis Gönderileri

En Beğenilen Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis kitaplarını, en beğenilen Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis sözleri ve alıntılarını, en beğenilen Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis yazarlarını, en beğenilen Het Dagboek Van Anne Frank - Het achterhuis yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Hoop! Hoop op het einde, hoop op de vrede.
Sayfa 144 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
Wat is er mooier in de wereld dan voor een open raam in de natuur te kijken, de vogeltjes te horen fluiten, de zon op je wangen te voelen en een lieve jongen in je armen te hebben? Het is zo rustig en veilig om zijn arm om mij heen te voelen, om hem dichtbij te weten en toch te zwijgen. Dünyada açık bir pencereden doğayı seyretmek, kuşların ıslıklarını duymak, güneşin sıcaklığını yanağında hissetmek ve hoş bir gencin kollarında olmaktan daha güzel ne olabilir? Onun kolunun beni sardığını hissetmek, yakınımda olduğunu bilmek ve susmak öyle huzurlu, öyle güven verici ki.
Sayfa 330 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
Huilen kan zo’n verlichting brengen, als je maar bij iemand kunt huilen. Ağlamak, eğer ağlarken yalnız değilsen seni çok rahatlatabilir.
Sayfa 191 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
Zij begrijpen ons niet, zouden nooit snappen dat wij al tevreden zijn als we maar bij elkaar zitten en niet praten. Zij begrijpen niet wat ons zo naar elkaar toe trekt! Anlamıyorlar bizi, yanyana öyle konuşmadan otururken neler duyduğumuzu anlamıyorlar. Bizi böyle yanyana getiren şeyin ne olduğunu kavrayamıyorlar.
Sayfa 298 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
Wie anders dan ikzelf zal me troosten? Beni benden başka kim teselli edecek?
Sayfa 176 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
Waarom??? Neden?
Waarom wordt elke dag voor miljoenen aan de oorlog besteed en is er geen cent voor de geneeskunde, voor de kunstenaars, voor de arme mensen? Waarom moeten de mensen hongerlijden als in andere delen van de wereld het overvloedige voedsel wegrot? O, waarom zijn de mensen zo gek? Neden her gün savaş için milyonlar harcanıyor da sağlığa, sanata ve yoksullara bir sent bile yok? Neden dünyanın başka yerlerinde bolluktan yiyecekler çürürken bazı insanlar açlık çekiyor? Neden insanlar bu kadar deli?
Sayfa 342 - Uitgeverij Bert BakkerKitabı okudu
1.000 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.