Merak edip elime aldığım ve bırakmadan bir saat içerisinde bitirdiğim bir kitap oldu #kanlıgül .
Annesi öldükten sonra babası ortadan kaybolan ve kardeşi ile iletişimi kesilen Koray daha fazla uzak kalmadan memleketi İstanbul'a dönmeye karar verir Amerika'dan.
İstanbul'a dönerken uçak kazası geçirir Koray. Uçaktan tek kurtulan kendisidir ve aylarca komada yatar. Kendine geldiği zaman hafızasında boşluklar vardır, aklında ise tek bir isim : Neşe .
Koray'ın yavaş yavaş hafızasını kazanma sürecini okurken Neşe'nin de kim olduğunu öğreniyoruz.
Kardeşiyle de arada hiç uzaklık olmamış gibi tekrar yakın bir ilişki kuran Koray iyileşme sürecindeyken ülke seri cinayetlerle çalkalanmaktadır. Katil kadınları öldürmekte ve yanlarına kanlı bir beyaz gül bırakmaktadır...
Polisiye yönü üzerinde durulup, genişletilip, uzatılabilecek bir konuyu Koray üzerinden dram olarak ele almış yazar . Bazı yerlerde yazar tekrara düşse ve konuda kopukluk olsa da okuması keyifliydi.
Kitabın son paragrafında yer alan " bir çocuk sevgisiz büyürse, gözleri önünde bir anne şiddete maruz kalırsa, o çocuğun gözleri önünde bir cinayet işlenirse ; o çocuk büyüdüğünde kaç yaşına gelirse gelsin bir katil, bir cani olur. " cümlesine ise katılmıyorum. Çocuk örselenir, psikolojisi zarar görür, kabuslarına konu olabilir ancak başına öyle bir şey gelen her çocuk katil olmaz.
Genç yazarımızın ikinci kitabıymış Kanlı Gül. Yazdıkça kalemini gelişeceğine inanıyorum.️