📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugünkü konum kitaplardaki unutulmaz sahneler. ❗SPOİİİ❗ içerirrr 🤧
Yere Yakın Yıldızlara Uzak
🪼Oğuz'un kurtarılmadan hemen önce ölmesi.
Kül Krallığı (nereden başlasam ki bol bol var)
🪼Aelin'in demir maskeye ve demir tabuta hapsolması. Derisinin yüzülüp yeniden yapılması ve tüm benliğini oluşturan yara izlerinin silinmesi.
🪼Maeve'nin Aelin'in teyzesi değil de iblis olması.
🪼Savaşta Gavriel ve On Üçler'in ölmesi.
🪼Dorian'ın babasının adının da Dorian olması.
🪼Aelin'in boyutlar arası yolculuk yapması ve Rhysand sayesinde kendi dünyasına geri dönebilmesi.
🪼Aelin'in ateş gücünün çoğunu kaybetmesi.
Legend
🪼Legend'in Dante çıkması.
Finale
🪼Legend'in Tella için ölümsüzlüğünden vazgeçmesi.
🪼Scarlett'in babasının Kader Tanrıçası çıkması.
🪼Jacks'in Tella'yla evlenmesi.
Sonsuz Yeminler
🪼Roman'ın hafızasının silinmesi.
Gilded
🪼Serilda'nın hamile olması.
Cursed
🪼Serilda'nın annesinin masal tanrıçası çıkması.
Legend bitirdigimden beri bu kitabı düşünüyorum neden bu kadar güzel acaba? İlk kitaptan kesinlikle daha çok beğendim. Bu kitapta evrenin içinde başka bir evren oluşturulmuş gibiydi, her şey çok zekiceydi ve plot twistler bana ilk kitaptaki gibi zorlama gelmedi.
Normalde eylül ayında caraval ın devam kitapları olan Legend ve Finale alacaktım ama kitabın yorumları biraz olumsuzdu ilk kitaba göre ikinci ve üçüncü kitabı çogu kişi sevememisti bu yüzden bende biraz kararsız kaldım.Sizce devam kitaplarını almalı mıyım??