Bride #2

Mate

Ali Hazelwood

Puan

7.610 üzerinden
131 kişi
# spoiler içerebilir #
10/10
·432 syf.··
2025 80. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2025 00:00
benim için 2025in en iyi kitabıdır, o kadar söylüyorum. ve ali hazelwood kesinlikle bilimsel romantik yazmak yerine bu türe yönelmeli. inanılmaz başarılı yazıyor. kitabı nasıl anlatsam bilemiyorum, spoilersız hele asla anlatamam. okurken, keşke kurguya girebilsem, oraya gidebilsem, dediğim nadir kitaplardan oldu gerçekten. serinin ilk kitabı bride'dan tanıdığımız serena ve koen çiftini okuyoruz bu kitapta. serena ilk insan-kurtadam melezi diğeri de zaten lowe'ın kız kardeşi ana. verdiği röportajdan sonra serena türler arası anlaşmanın kolay olacağını sanarken birden av haline geliyor. özellikle vampirler tarafından peşine düşülen serenayı koruyan tek şey koen'in "mate" i olması. üstelik serenanın tek derdi bu da olmuyor çünkü serena teşhis de aldığı bir "hastalıkla" mücadele ediyor. yaşayacağı yalnızca birkaç ayı kaldığını sanan genç kadın, kaldığı ıssız yerde bir gece bir vampirin saldırısına uğruyor fakat kendini korumak için kurt formuna dönüşemiyor. tam o anda koen imdadına yetişiyor ve tüm içgüdüsüyle korumak zorunda hissettiği kadını bölgesine, klanının arasına götürüyor. koen'in önceliği her zaman klanıyken serenayla kurduğu eş bağı başına bela oluyor çünkü klanını korumak için yemin ettiği bir anlaşması var. ikili git gide birbirine karşı koyamazken hem peşlerindeki düşmanlar hem de bu anlaşma her şeyi zora sokuyor. dediğim gibi spoiler vermeden anlatmam imkansız. slow burn ne demek bu kitapta gerçekten bir kere daha anladım. yazar, çiftin arasındaki çekimi o kadar güzel yazmış ki biraz yakınlaştıklarında sevinçten deliyor araya zorluklar girince sinirleniyordum okurken. hele smut sahneleri... smut içeren çok kitap okudum ama henüz böylesini okumadım. kitapta sık sık "biz insan değiliz" diyorlar ve smut sahneleri de kesinlikle bunu doğruluyor çünkü
MateAli Hazelwood · Berkley · 2025257 okunma
Alfa
6/10
·480 syf.··
2026 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ocak 2026 13:29
Herkese Merhaba Yeni yılımız sağlıklı- mutlu ve huzurlu olması dileğiyle hepinize iyi yıllar diliyorum. Yılın ilk kitabını okuduk. idare ederdi kötü bir kitap değildi ama beklediğimde olmadı. Ben farklı bir şeyler okuyacağız sanıyordum daha farklı yazar sanıyordum. Neyse buda kabul edilir gibiydi. 7 verecektim ama cok haketmediği düşündüm 6 verdim siz onu 6,5 olarak kabul edin. Gelelim kitabımıza; gelin kitabında koen serena bağlanması ile bitmişti. Hikayemiz de burdan başlıyor, Koen serenaya sen benim eşimsin ama senle işim olmaz diyor. Sonra serena korunması gereken olaylar oluyor ve koen tarafından korunmaya başlıyor ve olaylar başlıyor. Kitabın yarısından coğu cok bir şey olmuyor , atışmalarını fılan beğendim alıntılardan belli oluyordur. Koen asla ne hıssetiği bilmıyoruz yarısına kadar kitabın adam resmen buz gibi bana göre tam alfaydı... ağırlığın olacak abi alfaysan yani.. tabi kızdığım yerler oldu kendisine özellikle Serenaya karşı davranışlarında fılan.. Serena ise bence ali yazabileciği en iyi kız karakterlerden biri olmuş... ben yazarı fazla abartıldığı ve kitapları beğenmeyen kitlesindeyim( şaşırdınız mı ? hayır hahah) öyle woww olmadım ikiside... Aksıyon filan gelişen olaylar idare ederdi. Aralarında aşk ise çok hissedemedim ben, tabiki varda cok şey olmadım etkılemedi beni.. sonra aşırı açık kalan konular var. 1. Eş olayı ; konun eş olayı olması ve ona göre gitmesi gerekirken başka yönlerde devam etti.. bazı olayları ona bağladılar ama üstü açık kaldı hep.. mesela evet koen eşi serena ama serena eşi o değil gibi gösterildi. Sondada aa sende beniö eşimsin oldu da bunu gösteren herhangi ipuçları olmadı... bir kaç şey vardıda ona bağlamadı ki anlayak yada kız anlasın ... bir anda sen benim eşimsin dedi bitti. Hiç beğenmedim o kısımları 2. İse seks
Fantastik Aşk
AlfaAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2025257 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·480 syf.··
2026 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 11:43
Alfa kitabının yorumu ile geldim.Okumayı uzun zamandır heyecanla beklediğim bir kitaptı,sevdim mi evet.Ama daha da çok sevebilirdim.İlk konusundan sonra da hislerimden bahsedeceğim. İlk kitaptan da tanıdığımız Misery’nin kayıp arkadaşı Serena’nın hikayesi.Kendisi bir melez(kurt-insan) olduğu için başına türlü olaylar geliyor,bunları okumuştuk Gelin’de.Bu kitapta ise Kuzeybatı’nın alfası Koen ile tanışıp Koen’nin eşi olduğunu öğreniyor .İnsan bedeninin yanında kurt bedeninin gerçekliğiyle tanışıyor.Türünün ilk örneği olduğu için başına ödül koyuyorlar.Güvenlik sebebiyle Koen’nin evinde kalmaya başlıyor.Serena’nın geçmişini ve Koen ile yaşadıklarını okuyoruz. Geçen sene okuduğum kitapların toplamda %10’nu zar zor beğendiğim düşünülürse bu kitaba eleştirilerimden sebep düşük vermek istemedim.Güzeldi,zevk alarak okudum.Ama kurgu biraz daha iyi olabilirdi.Serena karakterine bayıldım.Misery’ye olan bağlılığı ,düşünme şekli,espri anlayışı ,hazırcevapları , yaşadığı şeylere ne kadar dürtüsel olsa da çok şükür saçma sapan bir şey yapmaması detaylarını sevdim.Koen ilk zamanlar hikayede hem var hem yok gibiydi .Tam bir alfaydı gerçekten onu yazar mükemmel vermiş.Her ne kadar hareketlerinin sebebini anlasam daha erken kırılma anlarını okuyabilirdik.Kitap uzun ama olaylardan sebep değil biraz uzatılmış yerlerden dolayı bir uzunluk söz konusuydu.Halası ve tarikat detaylarında sıkıldım biraz.Ama diyaloglar muazzamdı gerek Serena ile Koen gerekse Serena ile Misery ‘nin konuşmalarını sabaha kadar okuyabilirim.Smut sahneleri fazlaydı ama biraz işin içinde kızgınlık muhabbeti olunca yadırgamadım.Son bir eleştirim de ben eş muhabbetine çok takıldım .Yani en başından beri geçen bir konuydu böyle bir an fark etmesini daha doğrusu bir olayla anlaşılmasını okumak isterdim.Böyle
AlfaAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2025257 okunma
6/10
·480 syf.··
2025 143. kitabı
Bu kitapla ilgili o kadar heyecanlıydım ki, büyük bir keyif beklentim vardı kendilerinden. Ama ellerim bomboş, yüreğimde de derin bir sızıyla ne yazık ki büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim. Kitabın ilk yarısında Serenanın varoluşsal daha doğrusu yokoluşsal kaygılarının dibini okuyoruz. Ki sonradan bu büyük sorunun sebebini de hiçbir doktorun farkına varamadığı bir duruma bağlıyorlar ya neyseee pfffff. Bu süreç fazla uzun sürdü, aksiyona bir türlü girilemedi, iki aşağı iki yukarı aynı konuda debelenip durduk, ee dolayısıyla da bir noktadan sonra fena daraldım. Alinin kalemi akıcı olduğu için kitap okurken yormuyor, kasmıyor ama sıkıldım ya huuu. Evet Serena komik bir kız. Söylevleri ve lafı gediğine cuk diye oturtma tarzı zekice ve tatlı ama benim gözümde Misery gibi bir efsane olamadı ne yazıkki. Koen i de sevdim mi bilemiyorum, soğuk ve uzak durma çabası biraz fazla gerçekçi oldu galiba. Aralarındaki ilişki belki son kısımlarda biraz hissedilebilir oldu ama ilk kısımlardaki ilişkileri bana hiç geçmedi geçemedi ki zaten ortada da ilişki denecek bir şey yoktu. İlk kitaptaki gibi bu kitapta da Ali yine smut sahneleri abartmış bence, düğüm olayını da hala sevmiyorum ve hala da gereksiz buluyorum. Kitaptaki kaosun da ne nerden geldiği net ve açık bir şekilde anlatıldı, ne de nasıl bitirilip halledildiği. Bazı sorularda havada kala kaldı öyle. Kitaptan en keyif aldığım anlar Misery ve Serenanın beraber oldukları sahnelerdi galiba. Yani, delicesine sevmek istediğim şu kitabı Ali nin hatırına eh işte sevdim demek istiyorum, galiba, sanırsam, kesin.:))) Serinin devamı böyle gelecekse de gelmesin bence.
Kitap Yorumu
AlfaAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2025257 okunma
Puan vermedi·480 syf.··
2026 3. kitabı
Serinin ikinci kitabı da ilki kadar güzel ve akıcıydı. Sadece bana kalırsa bazı yerlerde tekrara düşmüştü ve sonu da biraz oldu bitti gibiydi ama öyle çok göze çarpmıyor beni rahatsız etmedi. Konusuna gelecek olursak Serena Paris türünün tek örneği ilk İnsan-Kurt melezi olarak ortaya çıkmasının, türler arasında varolan anlaşmazlığı düzeltmesi gerekir. Ancak bunun yerine Kurtlar, Vampyrler ve İnsanlar arasındaki acımasız savaşın ve entrikaların hedefi hatta başına ödül konan avı haline gelir. Düşmanları ona yaklaşırken kendini korumak için tek seçeneği vardır: Kuzeybatı sürüsünün Alfa'sı Koen Alexander'a yakın olmak. O, Serena'yı gördüğü an onunla bağlanır ve Serena artık onun eşidir. Korunmak için ondan başka çaresi yoktur çünkü sadece bir aptal onun eşini tehdit edebilir. Koen onu güvende tutmak için engel tanımayacaktır. Fakat Serena'nın peşinde güç düşkünü Vampyrler ve Kurtlardan daha fazlası vardır. Genç kadın er ya da geç geçmişin hayaletleriyle yüzleşecektir ve Koen, onu tamamen yok olma tehlikesinden koruyan tek güçtür.
AlfaAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2025257 okunma