Geyik muhabbeti yapar gibi, bazı yerlerde yüksek sesle kahkaha atarak, çok eğlenerek okudum;) Güncel hayattan absürt kesitler...
Baş karakterimiz İstiklal (yazarımızın kendisi) Didim'deki yazlıklarına gider. Gidişi beceriksiz, talihi karmaşıktır. Zira geç kalmadığına inandığı uçağını hiç gereği yokken valiz sırası beklerken kaçırır. Bir sonraki uçak ve yolcularla gelişen diyalogları ise henüz başlamamış tatilinin bir ön izlemesi gibidir.
Gündelik dili ve yazlığın olduğu betimlemeleri sizi kısa bir hayali tatile çıkarıyor ancak tek farkla; İstiklal'in başına gelenler ;)
Arada bir nefes almak için kendi ülkemin pozitif enerji dolu yazarları tarafından güldürülmek bana iyi geliyor. Her okunan (sınırları aşmayıp, okuyucuyu rahatsız etmediği sürece) edebiyat kokulu olmak zorunda değil. Gülümsemek hatta kahkaha atmak için cümlelerin altı çizilmesi gerekmiyor...
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Haydi bir değişiklik olsun diye dizüstü edebiyatı denilen ( ??? ) türden bu kitabı aldım. Bazı yerlerinde biraz Türk komedi sineması tadında abartılı gülümseten bölümleri var gerçekten, okurken ne kadar da birşey katmasa, eğlendirdiği tartışılmaz yani. Güzel vakit geçirmek isteyen olursa tavsiye ederim.
Kitap çok akıcı, bir günde bitirdim, kendi kendime güldüğüm bölümler oldu, zaman geçirmek için okunabilir. Ama edebi açıdan bana pek bir şey kattığını söyleyemiyorum, sadece birinin günlüğünü okumuş gibi hissettim.
Yine çok eğlenerek okuduğum bir İstiklal Akarsu kitabiydi. Okuduğum her yerde sessiz sessiz güldüm yetmedi, aklıma geldikçe yine güldüm. Yazarın bir yaz tatili dönemini anlatan kitap, biraz küfürlü olsa da, bence çok eğlenceli. O yuzden hep yaz İstiklal Akarsu, ben okurum ve şimdi de hoş geldin yeni kitap.
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Okuyan us yayınlarından bir kaç kitap okumuslugum var önceden, eğlenceli kitaplar, arkadaş ortamlarında anlatılan hikayeler gibidir daha çok, ağır yavaş okunan kitaplardan sonra çerez niyetine okunacak türden kitaplardır. ama bu aralarında okuduğum en boş olanıydı, öncekiler yine tebessüm ettirdi, bu ise zaman kaybı bana göre. Siradan bir yazlık hikayeleri...bomboş...Beğenen okurlara saygım sonsuz ama ben beğenmedim.
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Sürekli aynı konular tekrarlandığı için kitap bir yerden sonra sıkıcı bir hal alıyor. Yazarın daha önce Olur Öyle isimli kitabını okuduğumda daha çok keyif almıştım...
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Keyifle eğlenerek okuduğum kitaplardan biri oldu.Akıcı bir kitap birkac saatte okunabilir. Bu serinin geneli eğlence amaçlı okunmalı .Yazlıkçı bir gencin yaz tatilinde yaşadığı komik olayları anlatan bir konusu var.
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Çayı şekerli içtiğim yıllarda şekersiz içenlere sinir olur, "Bu neyin artistliği?" derdim, çünkü şekersiz içenlerde, böyle, küçük dağları ben yarattım, olmazı oldurdum, gezegeni patlamaktan kurtardım, gibi bir hava olduğunu düşünürdüm..Şekersiz tarafa geçince aynı hava bana da geldi ve gerçekten çok havalı bir olaydı bu..Düşünün ki bir kafedesiniz,garson çayları getiriyor, siz herkesin duyacağı bir sesle "Kaşığı alın" diyorsunuz, "şeker kullanmıyorum.." bu hareketten sonra sizden hesap almasalar yeridir; çünkü siz imkansızı başarmış, şekeri bırakmışsınız..
.
.
.Diğer kitapları gibi yine oldukça samimi bir dille yazılmış bir çırpıda okunan keyifli ve sizi yormayan bir kitap.. Özellikle okuyamama sendromunuz varsa hele birebir..Elinize aldığınız gibi bitiriverirsiniz.. Seviyorum böyle bir nefeslik kitapları
O İş Bendeİstiklal Akarsu · Okuyan Us Yayın · 201599 okunma
Facebook'ta 3 sene boyunca yalnızca akrabalarına ve ilkokul arkadaşlarına şakalar yazdıktan sonra bir arkadaşının "Twitter'a gelsene ne işin var Facebook'ta, burası tam sana göre!" demesiyle ekim 2009'da Twitter'a üye oldu. Burada yazdıklarıyla 3 sene içinde 100.000'e yakın insana ulaşma şansını yakaladı. Akabinde bir de blog'um olsun dedi, hikâyelerini paylaştı. Sonra şansını kâğıt üzerinde denemeye karar verdi. 2012 başında Bir Alex Değilim adlı ilk kitabı yayımlandı. Hikâyelerini yazmaya devam etti. Şimdi de "Olsa Dükkân Senin" ile macerasına devam ediyor.