Yarım kalan hikayelerin meğerse Son'a ne çok ihtiyacı varmış . Yalın ,akıcı bir dil kullanılan bu kitap ,kimi zaman yürek burkan ,kimi zamansa heyecanlandırıp bir nefeste okunan bir kitap oldu benim için . Keyifle okudum ,sizlerinde aynı keyfi alacağınızı düşünüyorum . Bir de Aguli'yi ben de özleyeceğim galiba :)