Ekoloji, doğa, insan davranışları üzerine bir şeyler okuyalım dedik, kitap antimarksist, antihegelist bir şey çıktı. Doğayı dahi şöyle düzgünce betimleyebilecek bir fikriniz olamıyor öyle değil mi? Sanki kapitalizm her yanımızı sarmamış gibi, sanki tüm dünyayı Marx'ın fikirleri yönetiyormuş gibi de tüm sorumlu onlar gösterilmiş. Bu ne saçma bir bakış açısı böyle. Ne olacak siz bilge geçinenlerin bu ideoloji pompalamaya, itelemeye çalışan haliniz? Biz ne yapacağız iki kelimeyi dahi bir araya getiremeyen sizlerle?