İlk okuduğum kitaplardandır. Beni ilk düşünceye sevk eden kitaptır. Yürekten olmayan hiç bir şeyin başarılı olması mümkün değildir. İslam Devleti önce yüreklerde kuruldu.
Yürek Devleti'inde bir müslümanın toplumca bir devlet kurmak yerine öncelikle yüreğinde (kalbinde) imandan, Kur'andan bir devlet kurması gerektiğine dikkat çeker. Kuran'dan bolca yararlanılarak yazılan bu eseri okurken kalbinizi bir nevi ele geçiren duygu ve davranışları görecek; Allah'ın kelamı ile desteklenir bir şekilde açıklığa yani nura ve imana nasıl erişeceğinizi anlayacaksınız...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgiyi ne kadarda yanlış anlamışız. Bir kez daha insani iliklerine kadar silkeleyen bir kitap okudum.Yazar nasılda güzel diyor önce Allah'ı sevin öncelik edinin.Iyi ki okumuşum.
"Esaret içimizde..
Bizi önce yüreğimizde tutsak ettiler. işgal altında ki bir yürekle, işgal altında ki bir kafayla, hangi toprak parçasını kurtarmaya gideceksin."
........
Bir sefer değil bir çok sefer okunması gereken, düşünülmesi gereken satırlar ve anlaşılması lazım gelen vurgular ile dolu.. dopdolu bir eser.. Yürekten yazıldığı kalemin ucuna düşen kelimelerin etkisinden belli.. Yürek DevletiMustafa İslamoğlu
Tek kelimeyle Muhteşemdi. Okumadıysanız kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
"İnsanın insana sunabileceği en ölümsüz hediyedir sevgi. Bir asrı, asrı saadet eden işte budur. Onlar aşkı öyle yüksek dozda yaşadılar ki, sonraki nesiller onların bu sevgi stoğunu yüzyıllardır harcaya harcaya bitiremedi. Buyurun, kuşağımızla biz bu sevgiyi tüketen değil, üreten olalım. Öyle üretelim ki, sonraki kuşaklara bile yetsin bu sevgi."