Yalnız, hissediyorum ki artık bunun sonu yok. Saatlerce evde hiçbir şey yapmadan oturuyorum. Sonra tam çıkarken evde kalsaydım bir şeyler yapabilirdim gibi hissediyorum. Galiba hep acele ettim. Hep yapması gereken çok şey olduğunu hissedip, hiçbir şey yapmak istemeyen biriydim. İçimde adı boş ukdeler biriktirdim. Dolduracak birini bekledim, kendimden umudu kestikten sonra. Sonra beklemekten de vazgeçtim. Tutunamayanlar
Bir benden başkasını özler, kokusunu duyar, düşünür üzülürmüşüm. Balzac'ın hakkı yok:O diyor ki,"Aşk şuuraltı bile olsa yine bir hesap kitap işidir:"Burjuvalar arasında doğru. Fakat benim ne şuurüstü,ne şuuraltı hiç bir hesabım yok. Hesapsızlıklarla doluyum.Sevgilim hesap ediyorsa, zararı yok ben hesap etmiyorum...