Doğa

Doğa
@kitap_gibi
“Çok kitap okuma, bir kitabı çok [iyi] oku!” #45295844
“Demokrasi, plutokrasi, aristokrasi (başka bir krasi var mıydı?)”
Sayfa 82·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı.”
Sayfa 73 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Ben yoktum; hatta ben yokum, olmadım diyemeyecek bir yerdeydim; kelimeler bile yanyana gelerek beni tanımlamak istemezlerdi.”
Sayfa 66 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Kimsenin anlamaya kalkışmadığı Ve yakınılmayacak kadar acı bir şey Her şeyin bizden uzaklaşıp gitmesi, Ve daha önce bir çocuğu olan benliğimin, Hiç kimse karışmadan, Bir sokak köpeği kadar bana yabancı olması.”
Sayfa 79·Kitabı okudu
Edebiyat
“Aslında insanlardan korkan, ormanlarda sürülerle dolaşan avlarının peşinde günler, haftalar, aylar boyu dolaşan kurtlar.”
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat