Milena

Milena
@kitap_kurdu_____
18 Temmuz 2002
5 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Gelememeyi sen anlat, Gidememeyi ben anlatayım. Gözüm değil gönlüm kaldı, Beklemek değil özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk arafta bir yoldu, Giden gitti dönen yoktu. Herkese selam, Sana hasret…
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eylül de toparlandı gitti işte, Ekim filan da gider bu gidişle…
Şiir
“Bazen kötü hissetmek iyidir, zaman zaman kırılmak. Her zaman herkesin olmanı istediği o neşeli kişi olmamak sorun değil.Kimseyle konuşmak istememek de öyle. Gözyaşlarını tüketinceye kadar kalbinin ağlamasına izin vermek de sorun değil. İnsan olmak güzeldir.” ~Anonim
Duygu ve Düşünce
Bırakıp gitmeler
O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler, Arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakmasaydı eğer. Utanılacak bir şey değildir ağlamak, Yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı eğer… Belirsizliğe yelken açardı iri ela gözler zamanla, Öylesine derince bakmasalardı eğer… Çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de, Kalp,göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eğer… Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman Meydan savaşlarında korkular aşkı ağır yaralamasaydı eğer… Rengi bile solardı düşlerdeki saçların zamanla, Tanımsız korkuları yastıklara yapışıp kalmasaydı eğer… Sen gittikten sonra yalnız kalacağım Yalnız kalmaktan korkmuyorum da, ya canım ellerini tutmak isterse? Can Yücel
Şiir