Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil gönlüm kaldı,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu,
Giden gitti dönen yoktu.
Herkese selam,
Sana hasret…
“Bazen kötü hissetmek iyidir,
zaman zaman kırılmak.
Her zaman herkesin olmanı
istediği o neşeli kişi olmamak
sorun değil.Kimseyle
konuşmak istememek de öyle.
Gözyaşlarını tüketinceye
kadar kalbinin ağlamasına
izin vermek de sorun değil.
İnsan olmak güzeldir.”
~Anonim
Kızlara iyi geceler dileyip ayrılmadan önce birkaç dakika daha oyalandı.Hemen eve gitmedi,gece nöbetlerini tuttuğu ağacın altından pencereye bakarak mırıldandı.”Randevum seninleydi Ruth.Senine buluşacaktım.”