Bu kitabın tüm okuyucular tarafından en az bir kerede olsa adını duyduğuna eminim. Kitabı okuduğumda sanki gerçek ve hayal dünyası arasında çizilmiş ince bir çizgide yürüyor gibi hissettim. Keşke Charlie'nin yerinde olabilseydim.Bu kitabı okumayıp geçirdiğiniz zamanlar bence zaman kaybı.Zaten kitabın içine girince çıkamayacağınız kesin