bayanokurrr

bayanokurrr
@kitapdelisipon
Puan vermedi·208 syf.··
2019 24. kitabı
Bu kitabın tüm okuyucular tarafından en az bir kerede olsa adını duyduğuna eminim. Kitabı okuduğumda sanki gerçek ve hayal dünyası arasında çizilmiş ince bir çizgide yürüyor gibi hissettim. Keşke Charlie'nin yerinde olabilseydim.Bu kitabı okumayıp geçirdiğiniz zamanlar bence zaman kaybı.Zaten kitabın içine girince çıkamayacağınız kesin
Charlie'nin Çikolata FabrikasıRoald Dahl · Can Çocuk Yayınları · 200513,2bin okunma
Reklam
10/10
·375 syf.··
2019 19. kitabı
·
Galiba ilk defa hiç bitmese dediğim bir kitaptı. Okuyup okumamak arasında kalmış ve son anda okumaya karar vermiştim. İyi ki de okumuşum. Belki de gerçek dostluk kitapta bahsedilendir. Bu kitabın sonunda ağlayıp keşke devamı olabilse de dediğimi hatırlıyorum. Eğer şüphe duyuyorsanız bu kitabı hemen okumanızı tavsiye ediyorum
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
7/10
·216 syf.··
2019 11. kitabı
Kahraman Tazeoğlu'nun okuduğum ilk kitabıydı.Daha önceden hiç okumamış olmama rağmen arkadaşlarım sayesinde yazarın tarzını az çok biliyordum.Mor adıyla etkilenerek aldığım kitap beni biraz şaşırttı açıkçası.Çünkü ne kadar tanımamsamda yazardan böyle bir kitap beklemezdim.İlk başlarda kitabı anlamasanız da ortalara doğru kitap hakimiyetini göstermeye başlıyor.
MorKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20164,299 okunma
10/10
·544 syf.··
2019 1. kitabı
·
7246 günde okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2019 19:22
Kitabı okuyup buram buram ergenlik kokuyor diyen okuyucular katılmıyorum.Herkesin kendi düşüncesidir tabi saygı duyuyorum.Kitapta cinsellik geçiyor mu? Evet geçiyor.Ama bu o kadar abartılacak ya da ergenlik denilecek kadar çok değil.Kitapta bahsedilen cinsellikten kastı bir erkeğin kadının nesinden ne şekilde hoşlandığından bahsediyor.Bundan ilerisinde de gitmiyor.Zaten kitabı okuyan herkes bunu anlaya bilir.Kitabın herkesin ergenlik diye adlandırıldığı bu kısmı geçip içerisindekilere odaklanmak daha önemli.Kitabı okuduğunuzda kendinizin sevilmez biri olduğu duygusundan kurtulacağınızı düşünüyorum
Broke & LightZeynep Sahra · Ren Kitap · 20183,240 okunma
9/10
·352 syf.··
2019 2. kitabı
İlk başta alırken ciddi anlamda korku kitabı sanmıştım. Ama bu düşüncem sizi yanıltmasın kitap gerçekten çok güzel.Buna kapağı ve içerisinde anlatılmak istenen mesaj da dahil.Bir günde okuyup bitirmek isteyeceksiniz.Hatta kitabı kapattığınızda içinizi kemiren pişmanlık duygusuyla baş etmeniz oldukça zor.Sadece tek sıkıntı bunu bir korku kitabı sanıp almamdı.Ben okurken korkmadım ama müthiş bir gerilim kitabi olduğunu söylemeden de edemeyeceğim
FobiWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 20164,844 okunma