Ah,bu insan yüzleri! Her şeyimizi bağladığımız,durmadan yanıldığımız,istediğimiz kadar bol hasletler,adilikler,iyilikler,kötülükler,delilikler,akıllılıklar,sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı. Yanılmamız muayyen bir insan içindir,insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Aşk bir ruh kangreni;o kadar çabuk ilerliyor ki. Daha şimdiden ne haldeyim. Zamanı saatlerle,dakikalarla değil,güneşin doğup batmasıyla değil,sizinle ölçüyorum: ‘Onu gördüm,görmedim,göreceğim,görmeyeceğim,gelecek,gelmeyecek…’