D

D
@kitapkurdu_82
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
@kitapkurdu_82·
·
sabitlendi
Kitabın son cümlesinde şu yazıyordu:
"Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker."
Sayfa 225
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tüm insanlar aynıdır: Kendileri bir başkasının cebinden alırken yüzleri aydınlanır, gülümserler, ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yastaymış gibi ağlarlar."
Sayfa 23
Hasretin en ağır geldiği anlar, bayram sabahlarıdır.
Bazen alıp başını gitmek ister insan. Uzaklara, çok uzaklara... Görürüm ki sen de alıp başını gitmek istersin buralardan. O vakit ben de seni yanımda götüreyim derim...
İnsan bir kere yaralandı mı çiçeğin gölgesini hançer zanneder.