Konusu : İlkel bir dünyaya kavuşmak için uygarlıktan kaçacağı yerde, insanların aasına katılmak için ormanı terk eden vahşi bir köpeğin acı, buruk, şaşılası bir yaşamı anlatmaktadır. Karanlık ladin ağaçları ormanı, donmuş nehrin her iki yakasında yer alıyordu.
Yorum : Beyaz Diş sevdiğim bir kitap ve karakter oldu.
Alıntı : 'Dişisine kötü davranan tek hayvan insanoğludur.''
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,6bin okunma