Bu kitap gösterilenden daha çok şey anlatıyor aslında, herkes kendine göre farklı anlamlar çıkarabilir. Ben bunu sistemin kölesi olma ve insanların çıkar ilişkisi olarak nitelendiriyorum. Beni gerçekten çok etkiledi, biliyorum ki daha içinde bir sürü anlamadığım ve kaçırdığım nokta var her dönemimde tekrar tekrar okuyacağıma eminim. Kafka sen mükemmelsin.