Öyleleri var ki az verirler çoklarından - onu da sükse için yaparlar- ve hiçbir kıymeti kalmaz armağanlarının.
Ve öyleleri var ki hepsini verirler azlarının.
Onlar bu hayattaki inananlar ve gönlü bol olanlardır, sandıklarının hiç boş kalmaması bundandır.
Toplum dedikleri bireyden ibaret değil midir? Böylelikle toplum denen şeyin bireyden öte olmadığını düşünmeye başlayıp eskiden olduğundan biraz daha rahat bir şekilde kendi irademle hareket edebilmeye başladım.