Gittikçe güzelleşiyorum...
Gülüşümü acılardan aldım.
Sakinligimi sancılardan.
Aydınlığımı karanlıklardan.
Ve yalnızlıgımı en çok güvendiğim insanlardan
Ve gücümü beni ayakta tutan değer yargılarımdan.
Ve olgunluğumu yolun yorgunlugundan.
Gittikçe güzelleşiyorum…
Rezan Farqîn