Bugün size Otomotik Portokal ile geldimmm.
Ben bu kitabı 6. Sınıfa gidiyordum okumak istedim , okuyorum okuyorum ama malesef kitap bana o kadar itici geliyordu ki , Alex'in tavırlarımı deseniz , Argo kelimler kullanması mı? Bilemem Beni her ikisi de sinir etmişti ve bir köşeye atmıştım , Daha sonra o kitabın başına ne geldi bende bilmiyorum Sonra bu son zamanlarda tekrar karşıma çıkınca , #işbankası baskısından alıp okumak istedim . Peki hoşuma gitti mi? Evet sevdim . Bazı kitaplar doğru zaman da , doğru yerde okunması gerekiyormuş bunu anladım. Bu kitabı beğeneni olduğu kadar beğenmeyen bir çok kişi de gördüm. Bu kitabı okurken Gasp , tecavüz , hırsızlık , zorbalık her telden uğraşan birçok suçu işleyen psikopat Alex'in hayatını okuyoruz. Bunları okumak bazısına zor geliyorsa tıpkı bana 6. Sınıfta okurken olduğu gibi çok haklılar.! Ilk sayfalarda zorlansak bile ilerleyen sayfalarda bize verilmek istenen asıl mesajı alıyoruz. Modern Dünyan'ın bir getirisi olan otomotikleşme ve tekdüzeleşme konusu , üzerine duruyor kitap. Okunması zor gibi gelebilir ama bana göre akıcı bir kitaptı . Okunmaya değer bi eser mi?
-Kesinlikle , evet!
Bu yüzden tavsiye ettiğim kitaplar arasında yerini aldı.