Kuvvetli , kararlı bir babamız olsun ,bize neyi yapıp neyi yapmayacağımızı söylesin isteriz.Niye?Neyi yapıp neyi yapmayacağımıza ,neyin ahlâklı ve doğru,neyin ise günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi ? Yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duymadığımız için mi ? Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır, yoksa kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?