'Kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir. Yakınlarda bir babanız varsa ve sizi görüyorsa içinizdeki kişi içinize saklanır.'
Beni girişteki kargo şiiri etkilemiş ve bu yüzden almıştım bu kitabı anlamak için biraz daha olgun olmam gerektiğini hissetim 'anitsayaci' şiiri beni sarsmadı değil okunabilir pek alışık olduğum bir tarz değil-değildi en sonundaki teyze olayı da beni biraz üzdü
Her zamanda bir şey katması için okumayız kitapları okunmak içindir sadece bazı kitaplar benim için öyle bir yer edinmiş oldu dediğim gibi belki de bir olgunluk gerektiriyordu o yüzden ilk düşüncemi incelememi kaydetmek istedim sonra dönüp baktığımda ne yönde eksik hissetim diye
Sağlıkla kalın:)
20.05/28.10.24pzt/Yurt odasında tek başıma otururken
Fakir KeneBirhan Keskin · Metis Yayıncılık · 20245bin okunma
"Sağ ol!.. Sağ ol!.." diye bağıran erleri ve bir arının vızıltısını işiterek bu dünyaya tanıklık etmenin , yaşamanın ne tuhaf bir şey olduğunu aklımdan geçirirdim.