kıymet

Kitaplığım geldi; çok pahalı ama değdi sanırım:) daha tam yerleştirememiş olsam da bir hayırlı olsun alırım :)
kıymet
Keyifli okumalarr🌸
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?
Sayfa 11 - YKY, 49. baskı·Kitabı okudu
Edebiyat
kıymet
Bu düşünceyi çocukken çok kurguluyordum 😄
Hiçbir alıntıyı ya da iletiyi okumayan, sadece takipçi kasmak amacıyla beni takip edenler, etmeyin, sizi çıkarmaktan bıktım usandım. Gidin başka platformlarda oynayın!
kıymet
😂😂 sinirlenmee