...
"Yaşamı pek çok sevmekten,
Umut ve korkudan özgürüz artık,
Bizi koruyan, her kimse o tanrılara
Kısacık bir teşekkür sunuyoruz;
Hiçbir yaşam sonsuz olmadığı için,
Ölüler hiçbir zaman dirilmediği için,
Kıvrılarak akan en yorgun ırmak bile
Bir yerlerde denizin güvenine kavuştuğu için."
...