Halbuki ben onun için bir hiçtim; gelmiş ve geçmiş birisi...Nasıl anlatayım efendim, çorabının yırtığı, şapkasının kurdelesi kadar benimle alakadar olmuyor, evlerindeki kedi kadar bile beni sevmiyordu.
Ah reis bey, sevmek hele benim gibi sevmek berbat bir şeydir.Hayatımda yalnız o vardı.Gözümü kapadığım zaman onu, açtığım zaman onu, uyuduğum zaman onu, uyandığım zaman onu görüyordum.
Düşünün efendim, bu kadar alıştıktan, onu bu kadar tanıdıktan, kendime bu kadar yakın bulduktan sonra ondan nasıl ayrılabilirdim?Bunun imkânı yoktu reis bey.Ben de artık her seyi bırakarak yalnız ona sahip olmak gayesine kendimi verdim...