Aşktan vazgeçmek, yaşamdan vazgeçmekten daha zordu. İnsan şu dünyada tüm vaktini öldürmeye ya da tapınmaya harcıyor, hem de ikisini aynı anda. ''Senden nefret ediyorum! Sana tapıyorum! "
'' Bir daha onlara bir şey anlatmayacağım'' diyordum kendi kendime, bozum olmuş. Bu insanlara herhangi bir şey anlatmaya değmeyeceğini anlamıştım zaten, benim tanık olduğum türden bir dramı böyle kepaze heriflere anlatıp ziyan etmenin alemi yoktu!