"Henüz su biriktirmeyi bitirmedi. Son seferinde..." Eli belimin yanını kavradı, bana doğry eğildi. "...eğlenmek için tuttuğun adamı boğduğunda bedenindeki tüm suyu kullanmış olmalı".
"Demek siz de atlıkarıncaya binmişsiniz."
"Atlıkarınca mı?"
"Bu çok yaygın bir durum. Bekarlar evlilerin, evliler çocuklu çiftlerin yerinde olmak ister. Ama çocuklu olanlar da aslında bekarlara özenir. Aynı sürekli dönen atlıkarınca gibi. En önde kimse yokken herkesin önündekini kovalaması ne kadar da komik değil mi? Yani mutluluğun daha iyi, daha kötü veya kusursuz bir şekli yoktur. Hayat hep bir kaos halindedir. Koşullarınız ne olursa olsun işler her zaman planladığı gibi gitmeyebilir."