Ortaokulda okul için okuduğum bir kitaptır. Masumiyetin, sevdanın güzelliğine şaşırmıştım o zamanlar. Olay örgüsü baktığımızda klasik gibiydi ancak karakterle kendini içselleştiren bir insanın hayran olacağı düşünceler ve Reşat Nuri Güntekinin hayran olduğum cümleleri vardı. Ne kadar kitap okusamda bu kitap ilktir benim için..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!