-...Çünkü devrim olamaz... Çünkü bizim devrimimiz... sonuncuydu.
-... Peki, şimdi bana son sayıyı söyle.
-... Hangi son sayı?
-Hangisi olacak, en sonuncusu, en yüksek, en büyük sayıyı.
-... Bu olmayacak bir şey. Sayıların sayısı sonsuz olduğuna göre, hangi son sayıyı istiyorsun?
-İYİ YA, PEKİ SEN HANGİ DEVRİME SON DEVRİM DİYORSUN? NİHAİ DEVRİM YOKTUR. DEVRİMLER SONSUZDUR.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çalışarak yaşamak benim derdim, olmuyorsa savaşarak ölürüm."Özgürlük, Eşitlik, Kardeşlik! diye haykırmaktaydı: Köleliğe karşı savaş, bölünmeye karşı savaş, tüm devrim buydu.