Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz edep üzere yaşayan bir ümmetiz. Edebimiz gittikten sonra artık "Allah'ın oğludur" demek türünden Allah'a şirk koşmuş kimselerle aynı kulvarda yürümek zorunda kalırız demektir.
Bence en azından uygarlık:
Sokakta yerlere tükürmemek
Türkçeyi en az bin sözcükle yazmak ve konuşmak
Gece yarısı kırmızıda durmak
Otobüste yaşlılara ve hamilelere yer vermek
Köpeğinizin pisliğini kimse görmese de yerden almak
İşinize gelmeyeni de dinleyebilmek Tanımadıklarınıza da selam vermek Bir büyüğünüz geldiğinde ayağa kalkmak
Emniyet şeridini kullanmamak Ambulansa yol vermek
Çocukları gözünün içine bakarak dinlemek ve mutlaka yanıtlamak
Yere düşenin yanından geçip gitmemek, kaldırmak
Ceketinizi çıkarmadan önce oradakilerden izin istemek
Sıranızı beklemek
Çocukları alnından öpmek
Birinden lütfensiz bir şey istememek
Gayet basit değil mi?
İnsanla, insanlıkla ilgili yani!
Gerisi gelir...