Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!
"Kitap okumamı ister misin? Okuyayım da hatırla. Gecede yalnızca beş saat uyurum. Yapacak işim yok. Yani istersen geceleri seni kitap okuyarak uyutabilirim. Kulağına fısıldanırsa, insan uyurken bile bilgi edinebilir derler."
"Evet."
"İşte." Gecenin içinde çok uzaklardan, şehrin diğer ucundan, çevrilen bir sayfanın çok hafif fısıltısı geldi...