İlk kitap gibi bunuda çok sevdim. Sanatla iç içe olmasına bilmediğim konuları öğrenmeme olanak sağlamasına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Hatta daha fazla olmasını dilerdim ilk kitaba göre bi tık sönük kalmış sanki.Lakin hoşuma gitmeyen bir durum var. Yazarım kalemi çok güzel betimlerimi oldukça etkileyici yalnızca fazla olmuş.Tekrar eden cümleler ve karakterin duygularını sürekli dile getirmesi sıkılmamı sağlayan tek sebep. Bu durum okumamı yavaşlatıyor,bazen aynı cümleyi tekrar tekrar okumak zorunda kalıyorum ve yorulmamın sebebi oluyor. Onun haricinde çok güzel bir kitap okumanızı şiddetle tavsiye ederim Asena Nişikli
“Sen benim zorunlu olmadığım, özgürce seçebildiğim ender şeylerden birisin. Başka bakımlardan kaderim yazılmış, sanki ben onu değil de o beni seçmiş gibi hissediyorum. Sen sahiden benim olan, istemiş olduğumu bildiğim tek şeysin.”