636 üye · 3 yeni gönderi
Takip
Sevgi ve aşk ile ilgili paylaşımlar.
"Ne olursa olsun," dedi "dünya üzerinde senden hoşlandığım kadar başka birinden hoşlanacağımdan oldukça şüpheliyim."
Sevgim ondan bağımsız olarak doğdu ama onu da içime taşıdı..
Reklam
Bir kişiyle, bir anıyla, bir duyguyla içsel olarak vedalaşmak, yeni bir sayfa açmanın, kendine özgürlük ve huzur armağan etmenin başlangıcıdır.
“…Keşke sen de geceler boyu sana bulansan da anlasan halimi. İçimde yanıp tutuşan bu ateşi sen de görsen, belli mi olur şu kağıtların dili olsa seni her gece zikrettiğimi anlatırdı sana. Seni ne kadar çok sevdiğimi bir görsen sevmek kelimesi bile içimdeki aşkı tanımlamaya yetmezken böylesi yoğun bir ilgiye sahip olduğun için şanslı olduğunu hissetmez miydin?…”

♡ Konusuna Benzer öneriler

Roman-Edebiyat533 üye · 32 yeni gönderi
Takip
Edebiyat & Roman6,8bin üye · 75 yeni gönderi
Takip
Duygu ve Düşünce41,4bin üye · 1.651 yeni gönderi
Takip