“…Keşke sen de geceler boyu sana bulansan da anlasan halimi. İçimde yanıp tutuşan bu ateşi sen de görsen, belli mi olur şu kağıtların dili olsa seni her gece zikrettiğimi anlatırdı sana. Seni ne kadar çok sevdiğimi bir görsen sevmek kelimesi bile içimdeki aşkı tanımlamaya yetmezken böylesi yoğun bir ilgiye sahip olduğun için şanslı olduğunu hissetmez miydin?…”