n

Nasılsın

1 üye
Takip
Birhan Eroğlu
"Sorarsan bir daha 'Nasılsın?' diye Cevabım hazır: Bıraktığın gibiyim işte. Debelenip duruyorum sensiz, dünya denen bu yangın yerinde.."
Nasılsın
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Küçüklükten başlamıştı soru sormaları insanların ama hiçbir zaman nasılsın, kelimesini denk gelmedim daha çok yabancı insanlardan duydum ama kendini ne kadar anlatırsan anlat anlamicaklar. Hep büyüyünce ne olmak istiyorsun dediler ve bu hala devam eden bir cümle."
Nasılsın
Nasıl anlatsam hani sayfalar dolusu cümleleri dizerken peşpeşe yine de söyleyecek bir şeylerim muhakkak olurdu benim. Şimdi bakıyorum da nasılsın sorusuna verecek bir cevabım bile kalmamış. Bir şiirinde soruyor Birhan Keskin senin hiç sözcüğün ağrıdı mı? Sahi, hiç ağrıdı mı?.
Nasılsın
"Birinin bana 'Nasılsın?' dediğini duymak için dünyadaki bütün altınları verebilirim."
Nasılsın
-Nasılsın? +Çok eksik,çok kırık,çok duygusal,çok yalnız...
Nasılsın