ö

Ölüm & Hayat

5 üye
Takip
Ne ölmek nefessiz kalmaktır . Ne de yaşamak nefes almaktır .!
Ölüm & Hayat
Ölüm deyince aklınıza ne gelir ?
Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Hayattan, tabii ki, onun o büyüleyici geçiciliğinden.
Sayfa 17 - Metis
Ölüm & Hayat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm mü gerçek olan hayat mı ?
Birini kaybettikten sonra hayatın olağan akışına bir an önce dönmek, dönmeye çalışmak, kendim de dahil çok adice bir şey olduğunu düşünüyorum Ne düşüneceğimi bilmiyorum aslında ağlaşmalar, yas ne kadar devam etmeli, insan hayata devam etmeli mi yoksa sevdiğinin arkasından o yası hep devam ettirmeli mi ? Kimsenin bunu yadırgamaması daha da berbat hissettiriyor Ağlaşmalar, hüzünlenmeler devam ediyor, yapılan işlerde, onun anıları yad ediliyor, onun konuşmaları sözleri hatırlanıyor. Ağlaşmalar, iç çekmeler, sarılıp hüzünlenmeler; kışlık hazırlığına engel olmuyor, salçalar kaynamaya, pestiller serilmeye devam ediyor. İnsan olmak böyle bir şey mi, birini sevmek, sevdiğin birini kaybetmek böyle bir şey mi? Ölüm mü gerçek olan hayat mı bilmiyorum anlayamıyorum..
Ölüm & Hayat
Ölümü beklemenin, ölümden daha ağır olduğu durumlar da vardı.
Ölüm & Hayat
Abdullah ibni Mesud radıyallahu anh rivayet ediyor Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu ; Benimle dünyanın misali , sıcak bir yaz gününde bir ağaç altında gölgelenip de sonra bırakıp giden yolcunun misali gibidir. Tirmizi 2377 , musned 3991
Ölüm & Hayat
Birbirlerini tüketerek besleyen, böylece var olanların yaşadığı nokta kadar bir toprak parçası üzerinde kısa sayılabilecek ömrü hızlıca tükendi.
Sayfa 12 - Can yayınları /26.Basım:Şubat 2024, İstanbul
Ölüm & Hayat