Shakespear, Kral Lear'de şöyle yazar: "En iyiyi bulmak için uğraşırken iyiyi kaybediyorsunuz. " Evet, daha iyi iyi'nin düşmanıdır. Bir şeyi mümkün olduğu kadar iyi yapmak istemek doğrudur. Fakat daha iyisini, belki o an için imkânsızını yapacağım diye iyiyi bitirmemek, yanda bırakmak hiçbir zaman doğru değildir. İdeal çözüm o işi mümkün olan en iyi şekilde bitirmeye gayret etmek ve ileride gerekirse yeni tecrübe, bilgi ve imkânlara göre ıslah etmektir.