bir kazazede için, iyi koşullar altındayım.
Sınıfim var. Ogencilerim var.
Denizde değilim, kaptan degilim.
Oğretmen ve öğrenciyim
Demek öğrenmem gereken șeyler varmış
Tüm insanlar gibi.
Bu da bir mutluluk değil mi?
"Benim içimde bile, soluk alıyor oluşumu evrenin bir parçası olmaya borçlu olsam da benim içimde bile, yeryüzüne ait her şeyde bulunan o gizem dolu volkansı özün, bazen tutkunun sarsıntılarıyla parlayan ateşi daha canlıydı demek ki; demek ki ben de yaşıyordum, canlıydım, kötücül ve ateşli hazları olan bir insandım...
...içimdeki bu bilinmeyene bakarken hem korkuyor hem hayat buluyordum."