Emrullah

Gülleri seyretmeyi ne kadar sevsem de, çepeçevre güllerle sarılmaktan, güller arasında boğulup kalmaktan hoşlanmadığımı bilemezdi elbette.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmezlik bir ayıp değildir, çoğu kimse mutluluk olarak görür onu. Gerçekten de, bu dünyadaki tek olası mutluluk bilmezliktir.
Alıntı
İnsanın umut olmazsa yaşayamayacağı söylenir. Ama yaşamıyor zaten, ölüyor insan.
Alıntı
Çünkü insanlar korkunç olanı görmek istemez.
1K

Emrullah

, bir kitap okudu
Puan vermedi·25 syf.·
3 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Anton Çehov
6.5/10 · 1.310 okunma