Kasım Yıldırım

Kasım Yıldırım
@ksmyldrm94
-Tutamak sorunu. İnsanın bir tutamağı olmalı. _Anlamadım. _ Tutamak sorunu dedim.Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz.Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır.Tramvaylardaki tutamaklar gibi.Uzanır tutunurlar.Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne ;kimi işine,sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır .Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez.Kağızman köylerinden birinde bir çift öküzüne tutunan bir adam tanıdım.Öküzleri besiliydi, pırıl pırıldı.Herkesin, "-Veli ağanın öküzleri gibi öküz yoktur," demesini isterdi. Daha gülünçleri de vardır. Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum: Gerçek sevgiyi! Bir kadın. Birbirimize yeteceğimiz, benimle birlik düşünen, duyan, seven bir kadın! Benim tutamağımsa şu KPSS belasından kurtulup aile evinden uzaklaşmak.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey iyiyidi eskiden;güler yüzlü ve dostçaydı her şey
Sayfa 135·Kitabı okudu
Siz benim gövdemi kovabilirsiniz ama kalbimi asla çünkü kalbim sizin için sevgiyle dolu.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Alıntı