K Ü B R A

K Ü B R A
@kubizmx
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. #SabahattinAli İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım. #CemilMeriç
Öğretmen
Türk Dili ve Edebiyatı Türk Dili Yüksek Lisans
45 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
"Biz, altın yerine, Bozkır'daki cevheri arıyoruz! Altından bin kat değerli, insan cevherini..."
Edebiyat
Reklam
"Çekirdeği olsa, bozkır kalır mıydı bozkır?"
Edebiyat
"Oysa milletleri kurtaran yalnız ve ancak öğretmenlerdir."
Edebiyat
"Boşuna debeleniyorsun Halim Akın, boşuna, çünku, aslında biz öğretmenler, hayal kırıklığını bile hak etmedik, çünkü ödevlerimizden başka hiçbir şey yapamadık. İş, yalnız ödevini yapmaya kaldı mı, öğretmenin, herhangi bir esnaftan ne farkı olur? Herhangi bir zanaatkârdan üstünlüğü nedir?"
Edebiyat

K Ü B R A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·124 syf.·
2024 3. kitabı
Yaşar Kemal
8.3/10 · 36,2bin okunma